Selamat datang ke blog Panduan Langsing Badan! Blog ini disusun khusus untuk orang yang inginkan panduan & tips langsing badan yang percuma, mudah, ringkas atau murah. Dalam blog ini, anda akan dipaparkan dengan teknik langsing badan disertakan tips dan panduan praktikal untuk latihan langsing badan. Kesemua latihan langsing badan boleh dilakukan dirumah atau tempat kediaman anda, tanpa menghabiskan wang untuk produk belum tentu ada hasilnya. Untuk makluman anda, tips & panduan langsing badan dalam blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan tips langsing badan terbaru untuk kemudahan anda. Selamat langsing badan!

Panduan Langsing Dengan Membina Otot Hamstring

Jika anda pergi ke gim anda mungkin pernah lihat lelaki dengan lengan dan dada yang besar tetapi kaki kurus. Jelas sekali, sesetengah orang tidak berfikir latihan kaki adalah berbaloi masa mereka, tetapi merupakan sebahagian penting senaman yang lengkap. Kaki yang kuat dapat menstabilkan anda apabila anda mengangkat berat dalam keadaan berdiri. Tetapi bagaimana anda membina otot melalui hamstrings dan quadriceps, dua otot kaki utama dalam badan? Anda akan memerlukan rutin senaman yang betul dan melaksanakan perubahan gaya hidup yang betul.

Video dibawah ini, Les Whitley akan mengajar anda kaedah langsing badan dengan bina otot hamstring secara beransur-ansur regangan dengan beban yang ringan tanpa menggunakan alat khas, besar, berat dan mahal. Kaedah ini akan mengurangkan risiko kerosakan otot hamstring yang boleh berlaku semasa buat latihan mengangkat beban yang berat.


No comments:

Post a Comment