Selamat datang ke blog Panduan Langsing Badan! Blog ini disusun khusus untuk orang yang inginkan panduan & tips langsing badan yang percuma, mudah, ringkas atau murah. Dalam blog ini, anda akan dipaparkan dengan teknik langsing badan disertakan tips dan panduan praktikal untuk latihan langsing badan. Kesemua latihan langsing badan boleh dilakukan dirumah atau tempat kediaman anda, tanpa menghabiskan wang untuk produk belum tentu ada hasilnya. Untuk makluman anda, tips & panduan langsing badan dalam blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan tips langsing badan terbaru untuk kemudahan anda. Selamat langsing badan!

Panduan Langsing Dengan Membina Otot Tricep


Ramai orang telah cuba bertahun-tahun untuk mengurangkan berat badan mereka, tetapi kebanyakan adalah salah dalam corak pemikiran mereka. Apa yang mereka tidak sedar adalah otot membakar lebih banyak kalori daripada lemak. Oleh itu, kunci kepada penurunan berat badan adalah dengan menambah otot dan dengan itu ia akan mempercepatkan kadar metabolisme.

Video dibawah memaparkan Lee & Vince menunjukkan latihan langsing dengan membina otot tricep cara senang hanya dengan menggunakan dumbbell. Latihan ini dimulakan dengan teknik posisi yg fleksibel. Sila tonton video dibawah untuk langsing dengan bina otot tricep.


No comments:

Post a Comment