Selamat datang ke blog Panduan Langsing Badan! Blog ini disusun khusus untuk orang yang inginkan panduan & tips langsing badan yang percuma, mudah, ringkas atau murah. Dalam blog ini, anda akan dipaparkan dengan teknik langsing badan disertakan tips dan panduan praktikal untuk latihan langsing badan. Kesemua latihan langsing badan boleh dilakukan dirumah atau tempat kediaman anda, tanpa menghabiskan wang untuk produk belum tentu ada hasilnya. Untuk makluman anda, tips & panduan langsing badan dalam blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan tips langsing badan terbaru untuk kemudahan anda. Selamat langsing badan!

Panduan Langsing Dengan Membina Otot Bicep

Anda tidak perlu menjadi atlit bina badan untuk membina otot bicep. Bila saya katakan membina, saya tidak bercakap mengenai bangunan, saya bercakap tentang bentuk. Anda boleh kurus dan lengan masih mencari bentuk atau belum dibangunkan. Malah, mereka boleh kelihatan macam lembik lembut! Apabila Lee Hayward dan Vince DelMonte tunjukkan kepada anda, anda benar-benar perlu untuk berfikir semula tentang mendapatkan lengan yang besar dan ada bentuk yang cantik. Otot bicep yang dibangunkan dengan baik akan membuat tangan anda kelihatan hebat dan power.

Videoklip ini anda akan diajar bagaimana langsing badan dengan membina otot bicep. Lee Hayward dan Vince DelMonte akan melakukan latihan "Las Vegas Pra-Club" bisep Arm Workout. Mulai dengan latihan Bicep Curls sambil berdiri, kemudian incline Bench bisep curl, dan disudahi dengan Concentration Curls. Setiap latihan dilakukan dengan 4 set 12-10-8-6 ulangan. Dengan sekitar 30-60 detik rehat antara set. Jika mampu, tambahkan kadar berat yang diangkat dalam setiap set dengan meningkatkan dumbbells sebesar 5 pound sambil mengurangkan kadar ulangan reps bagi setiap set.


No comments:

Post a Comment