Selamat datang ke blog Panduan Langsing Badan! Blog ini disusun khusus untuk orang yang inginkan panduan & tips langsing badan yang percuma, mudah, ringkas atau murah. Dalam blog ini, anda akan dipaparkan dengan teknik langsing badan disertakan tips dan panduan praktikal untuk latihan langsing badan. Kesemua latihan langsing badan boleh dilakukan dirumah atau tempat kediaman anda, tanpa menghabiskan wang untuk produk belum tentu ada hasilnya. Untuk makluman anda, tips & panduan langsing badan dalam blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan tips langsing badan terbaru untuk kemudahan anda. Selamat langsing badan!

Panduan Langsing Dengan Membina Otot Paha

Ramai orang mahu meningkatkan saiz paha untuk tujuan estetik. Paha yang berotot sudah tentu kelihatan lebih baik berbanding yang lemah. Walau bagaimanapun, mengikut news.bbc.com, Copenhagen University Hospital kajian yang diterbitkan dalam Jurnal Perubatan British menyimpulkan ada lagi isu daripada daya tarikan paha yang besar dan menunjukkan risiko yang lebih rendah mendapat penyakit jantung dan kematian awal. Semasa kajian, risiko penyakit jantung dan kematian awal lebih dua kali ganda berbanding dengan paha yang kecil. Oleh yang demikian, latihan berikut bukan sahaja membina paha anda tetapi juga mungkin memanjangkan umur anda.

Dalam video yang terbaru ini akan mengajar anda cara langsing badan dengan latihan membina otot paha. Teknik ini boleh dilakukan dirumah dengan menggunakan peralatan asas bina badan seperti dumbbell ataupun buat sendiri(isi air ke dalam botol 2L atau lebih). Baz ialah seorang atlit berumur 50an! Beliau akan mengajar beberapa kaedah mudah untuk membina otot paha; latihan yang senang dan ringkas tapi yang penting sekali keberkesanan dan efektif.

Anda tak perlu membazir masa dan wang menjadi ahli kelab gim untuk melakukan teknik ini bagi membina otot paha anda kerana semuanya boleh dilakukan dirumah anda! Wang bukan senang nak cari…


No comments:

Post a Comment